No Love ..... No Cry


No Love .... No Cry

No Love ..... No Cry


 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول</a><hr>


No Love .... No Cry


No Love .... No Cry

شاطر | 
 

 اعرف نفسك فى اربع اسئله بس.........!!!!!!!

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
BboY KemO
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3010
العمر : 29
الدولة :
نشاط العضو :
100 / 100100 / 100

. :
تاريخ التسجيل : 14/11/2006

بطاقة الشخصية
مزاجى: افكر افكر

مُساهمةموضوع: اعرف نفسك فى اربع اسئله بس.........!!!!!!!   الأربعاء فبراير 06, 2008 4:50 pm

4 أسئلة فقط والأجوبة سوف تذهلك
لا تغش بالنظر إلى الأسئلة مسبقا فالدماغ كالمنطاد يعمل بشكل أفضل حين يكون مفتوحا . هذا الاختبار ممتع ولكن عليك أن تتبع التعليمات ولا تغش







تمنى شيئا قبل أن تبدأ الاختبار
تحذير! أجب على الأسئلة فيما انت تندرج إلى الأسفل
لن تحصل على النتائج الصحيحة ان اطلعت على الأسئلة مسبقا لذا عليك ان تنزل ببطء . يجب أن
تحضر ورقة وقلما لتسجل اجابتك وأجب بكل صراحة






(1)
رتب هذه الحيوانات الخمسة حسب الترتيب الذي تفضله
بقرة - نمر - خروف - حصان - خنزير





(2)
اكتب كلمة واحدة تصف فيها الآتي
كلب
قطة
فأر
قهوة
بحر






(3)
فكر في شخص (يعرفك ومهم بالنسبة إليك) لتربطه بأحد الألوان التالية (لاتكرر إجابتك مرتين) ضع اسما واحدا فقط لكل لون
أصفر - برتقالي - أحمر - أبيض - أخضر








هل انتهيت؟ تأكد من أن أجوبتك هي بالضبط ماتريده حقا





انظر إلى التفسير في الأسفل ولكن


كرر امنيتك مرة أخرى أولا




1
هذا تفسير الأولويات في حياتك من الأهم إلى الأقل أهمية لديك
البقرة: ترمز إلى المستقبل المهني
النمر: يرمز إلى عزة النفس
الخروف:يرمز إلى الحب
الحصان: يرمز إلى العائلة
الخنزير: يرمز إلى المال





2
وصفك للكلب يرمز لوصفك لشخصيتك
وصفك للقطة يرمز لشخصية شريك حياتك
وصفك للفأر يرمز لشخصية أعدائك
وصفك للقهوة يرمز لاحساسك تجاه الجنس
وصفك للبحر يرمز لوصفك لحياتك




3
الأصفر: شخص لا يمكنك أن تنساه أبدا
البرتقالي: شخص تعتبره صديقا حقيقيا لك
الأحمر: شخص تحبه فعلا
الأبيض: توأم روحك
الأخضر: شخص سوف تتذكره لبقية حياتك



على فكرة الموضوع ده انا جايبه من باب متخصص فى علم النفس.........مش فشر يعنى ههههههه

ويارب يعجبكوا كلكوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.negr.eu.tc
yoy
بريكر نشيط
بريكر نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 657
العمر : 27
البلد : damnhour
العمل : طالبة
نشاط العضو :
40 / 10040 / 100

تاريخ التسجيل : 30/08/2007

بطاقة الشخصية
مزاجى: لا مزاج

مُساهمةموضوع: رد: اعرف نفسك فى اربع اسئله بس.........!!!!!!!   الخميس فبراير 07, 2008 8:29 am

جااااااااااااااااامد جدا الموضوع ده
ومسالى مووووووووووت
وبجد لذيذ يا ادمن
ثنكس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://nolove.bbfr.net
AhMeD_BaShA
المراقب العام
المراقب العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 676
العمر : 29
البلد : In My Car
العمل : AcAdemey
رقم العضوية : 2
نشاط العضو :
50 / 10050 / 100

. :
تاريخ التسجيل : 30/03/2007

بطاقة الشخصية
مزاجى: مين قدى مين قدى

مُساهمةموضوع: رد: اعرف نفسك فى اربع اسئله بس.........!!!!!!!   الخميس فبراير 07, 2008 11:12 am

فعلآ على رأى المثل

الفرخه كلت بيضها

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

تشكر ياض

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.negr.eu.tc
GreazyGirl
بريكر جديد
بريكر جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 86
العمر : 29
البلد : Alamo
العمل : Academy
نشاط العضو :
35 / 10035 / 100

تاريخ التسجيل : 02/02/2008

بطاقة الشخصية
مزاجى: مين قدى مين قدى

مُساهمةموضوع: رد: اعرف نفسك فى اربع اسئله بس.........!!!!!!!   الخميس فبراير 07, 2008 12:50 pm

جامد اوى الموضوع ده ياكيمو
تسلم ايدك ياجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mr MoKa
اصدقاء المنتدى
اصدقاء المنتدى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 78
نشاط العضو :
40 / 10040 / 100

تاريخ التسجيل : 29/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: اعرف نفسك فى اربع اسئله بس.........!!!!!!!   الجمعة فبراير 08, 2008 9:44 pm

انا بجد فخور بيك يا كيمو
ربنا يخليك لينا ويريت تزيد منو
علشان عجب
GreazyGirl

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
GreazyGirl
بريكر جديد
بريكر جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 86
العمر : 29
البلد : Alamo
العمل : Academy
نشاط العضو :
35 / 10035 / 100

تاريخ التسجيل : 02/02/2008

بطاقة الشخصية
مزاجى: مين قدى مين قدى

مُساهمةموضوع: رد: اعرف نفسك فى اربع اسئله بس.........!!!!!!!   السبت فبراير 09, 2008 11:29 am

مرسى ياموكا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
crazy feelings
بريكر جديد
بريكر جديد


انثى
عدد الرسائل : 3
الدولة :
نشاط العضو :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 03/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: اعرف نفسك فى اربع اسئله بس.........!!!!!!!   السبت فبراير 09, 2008 2:15 pm

ووووووااااااااوووووووو
مرهـ نايس ,, مووضوع خـفيف ولذيذ .. :o
هههههههه ان وصفت الكلب وصف بطاال lol!
تـسلم ايدكـ خيوو ,,, Laughing
الله يـ ع ـطيك العافيـه.. bounce
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مهوتي
بريكر جديد
بريكر جديد


انثى
عدد الرسائل : 30
الدولة :
نشاط العضو :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 22/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: اعرف نفسك فى اربع اسئله بس.........!!!!!!!   السبت فبراير 09, 2008 7:03 pm

بصراحه موضوع رائع وطلعت اغلبية الاشياء صح مرسي كتيييييييير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cotta
بريكر جديد
بريكر جديد


عدد الرسائل : 50
نشاط العضو :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 15/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: اعرف نفسك فى اربع اسئله بس.........!!!!!!!   الجمعة فبراير 29, 2008 5:55 am

ميرسي ليك كتير يا كيمو
الموضوع بجد جاااااااااااامد جدا
وحاجات كتير طلعت صح
تسلم ايدك
وتقبل مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MR_MAZZIKA_DJ
بريكر جديد
بريكر جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 4
العمر : 30
البلد : egypt
العمل : dj man
نشاط العضو :
20 / 10020 / 100

تاريخ التسجيل : 24/09/2007

بطاقة الشخصية
مزاجى: رايق رايق

مُساهمةموضوع: رد: اعرف نفسك فى اربع اسئله بس.........!!!!!!!   الجمعة فبراير 29, 2008 7:55 am

تسلم ايديك يا باشا علي الموضوع الجامد دة وكل حاجة في صح بجد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WWW.djnet.hot-me.com
MR_MAZZIKA_DJ
بريكر جديد
بريكر جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 4
العمر : 30
البلد : egypt
العمل : dj man
نشاط العضو :
20 / 10020 / 100

تاريخ التسجيل : 24/09/2007

بطاقة الشخصية
مزاجى: رايق رايق

مُساهمةموضوع: رد: اعرف نفسك فى اربع اسئله بس.........!!!!!!!   الجمعة فبراير 29, 2008 7:59 am

تسلم ايديك يا باشا علي الموضوع الجامد دة وكل حاجة في صح بجد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WWW.djnet.hot-me.com
gladiator
بريكر جديد
بريكر جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 19
الدولة :
نشاط العضو :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 22/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: اعرف نفسك فى اربع اسئله بس.........!!!!!!!   الإثنين مارس 03, 2008 5:42 am

lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ta3ma e
بريكر جديد
بريكر جديد


عدد الرسائل : 82
نشاط العضو :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 13/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: اعرف نفسك فى اربع اسئله بس.........!!!!!!!   السبت مارس 08, 2008 2:08 pm

موضوع جامد موت مرسى يا باشا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
liljon&50cent
بريكر فعال
بريكر فعال
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 128
البلد : syria
الدولة :
نشاط العضو :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 12/12/2007

بطاقة الشخصية
مزاجى: لا مزاج

مُساهمةموضوع: رد: اعرف نفسك فى اربع اسئله بس.........!!!!!!!   الأحد مارس 09, 2008 8:29 am

شكران كتير اللك يا كيمو و انا اكل الاشياء طلعت صح شكران مرة تانية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اعرف نفسك فى اربع اسئله بس.........!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
No Love ..... No Cry :: المنتديات العامة :: كلام فى كلام-
انتقل الى: